Αναζήτηση:  
Αρχική σελίδα

Κατηγορίες

Περιοχή Μελών
Είσοδος Μέλους
Έχετε ξεχάσει τον κωδικό;
Δημιουργία νέου κωδικού.

Newsletter
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε ενημερωτικά email:



Επισκέπτες On-line: 34



30/03/2014 13:31 -

Αθήνα, 28.3.2014

Η  ΣΥΝΔΕΣΗ  ΤΗΣ  ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ  ΤΗΣ  ΣΧΟΛΙΚΗΣ  ΜΟΝΑΔΑΣ

ΜΕ  ΤΗΝ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  ΤΩΝ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

(η παρακάτω αναφορά αποτελεί σχόλιο που εστάλη στο σχετικό άρθρο

το οποίο δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του  e-sos, στις 28.3.2014).
 

Η τελευταία ενέργεια του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) να συνδέσει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, (όπως αναφέρεται στη σελίδα 17 της προκήρυξης που εξέδωσε κατ΄ εντολή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων), αποτελεί, κατά τη γνώμη μου, σοβαρό εμπόδιο στην ειλικρινή διάθεση των Καθηγητών να ασχοληθούν με τον εντοπισμό και την συνεπακόλουθη προσπάθεια βελτίωσης των αδύνατων σημείων του σχολείου τους, (στα πλαίσια της φιλοσοφίας της ΑΕΕ όπως αυτή διατυπώθηκε έως τώρα από το ίδιο το ΙΕΠ), επειδή ακριβώς αυτά, τελικά ενδέχεται με εξαιρετικά μεγάλη πιθανότητα να αποτελέσουν απειλή για τη δυσμενή αξιολόγησή τους. Κατά συνέπεια θεωρώ ότι ο θεσμός της ΑΕΕ οδεύει πλέον προς τον πλήρη εκφυλισμό του.

 

Από την άλλη πλευρά πιστεύω ότι το Υπουργείο Παιδείας, (μέσω της προαναφερθείσης ενέργειας του ΙΕΠ), για πολλοστή φορά, μεταθέτει τις δικές του ευθύνες στον Έλληνα εκπαιδευτικό, από τη στιγμή κατά την οποία δεν βοηθά στην κατεύθυνση της άρσης των δυσμενών συνθηκών οι οποίες τον περιβάλλουν και τον εμποδίζουν τελικά να ασκήσει απρόσκοπτα τα διδακτικά του καθήκοντα για τα οποία άλλωστε προσελήφθη. Οι δυσμενείς αυτές συνθήκες, ενδεικτικά σας αναφέρω, απορρέουν από: την έλλειψη του σχολικού φύλακα, την έλλειψη επιστάτη – συντηρητή κτιρίου, την έλλειψη διοικητικού προσωπικού άρα και γραμματειακής υποστήριξης, (σημειωτέον ότι τα εξωδιδακτικά καθήκοντα των Καθηγητών έχουν αυξηθεί υπέρμετρα τα τελευταία χρόνια), την έλλειψη ψυχολόγου, το αυξημένο διδακτικό ωράριο, τα τμήματα των 30 ίσως και 32 μαθητών, την κακή ψυχολογία των μαθητών οι οποίοι αντιμετωπίζουν περισσότερο από κάθε άλλη φορά έντονα οικογενειακά προβλήματα, τον δραστικό περιορισμό της χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων, τη σημαντική περικοπή των μισθών των εκπαιδευτικών και την κακή ψυχολογική τους κατάσταση λόγω αβεβαιότητας, την υπερβολική αύξηση της διδακτέας ύλης και πολλά άλλα.

 

Προσωπικά, έχοντας όλη τη διάθεση να ασχοληθώ σοβαρά, συνεργαζόμενος με άλλους συναδέλφους μου Καθηγητές για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στο δικό μας σχολείο, τώρα, ειλικρινά και τίμια, αισθάνομαι, μετά από 27 χρόνια ευδόκιμης υπηρεσίας στην 1η γραμμή της εκπαίδευσης που είναι η σχολική τάξη, απογοητευμένος και ηθικά εξουθενωμένος, εξαιτίας και αυτής της αντιδεοντολογικής – άδικης, κατά την προσωπική μου άποψη, ενέργειας του ΙΕΠ, το οποίο θα μου επιβάλλει, εμμέσως, νέα πρόσθετα βάρη για τα οποία δεν θα φέρω καμία απολύτως ευθύνη.

 
Γάγγας Αλέξανδρος, (ΠΕ17.04)









Ημερομηνία: 19-12-2018, 01:04
Τελευταία Νέα
    09/09/2016 17:28


    24/05/2016 20:49




Αρχική σελίδα
Design by infocus.